maanantai 2. tammikuuta 2012

95' Puskailua

Mä oon tainnut vihdoin löytää jutun  josta sekä poni, että minä tykätään! :D Ollaan nyt nimittäin pari viimeistä päivää rämmitty puskissa välillä polkuja pitkin, välillä ihan umpimetässä tai hakkuuaukeilla. Ja poni tuntuu tykkäävän tosi paljon. Oon antanut sen mennä siellä ihan koko riimunarun pituudelta, suurimman osan ajasta se kulkee mun edessä ja saa ihan itse päättää mihin haluaa mennä. Välillä pysähdytään maistelemaan kuusenoksia tai huurteista heinää, mutta pian matka jatkuu taas reippaassa tahdissa ihan komentamatta :) Ja se jaksaa nuuskutella siellä vaikka kuinka kauan, tänäänkin rämmittiin siellä tunti ja eilenkin noin puoltuntia. Se vaikuttaa metässä peuhaamisen jälkeen paljon pirteemmältäkin kun normaalisti. Täytynee siis harrastaa tätä sillointällöin myös jatkossa.

Ponillani on lyhyet jalat? ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti