maanantai 15. elokuuta 2011

27' Kiitoa maastossa

Olin taas kamujen kanssa maastoilemassa, niin että toinen kavereista ratsasti, ja toinen oli mun kanssa Hepun kyydissä. Mentiin Sinne naapuritallin hevosille tehdylle "pururadalle" jossa tämä naapuri ajaa ravureitaan. Mentiin sit siellä aika reipas lenkki, ja poni Oli ihan intopiukeena kun sai päästellä täysiä toisen hevosen perässä :)
Lenkki meni tosi hyvin, mutta kun lähdettiin takasin päin, niin jouduttiin alittamaan yksi puomi, joka oli tehty paksusta ketjusta. (ei siis päästy samaa reittiä takasin kun naapureiden pihalla, jonka läpi olis pitäny kulkea oli joku iso kone käynnissä ja se toinen hepo pelkäsi sitä.) Eli noustiin siinä puomin kohalla pois kärryistä kaverin kanssa, ja mentiin nostamaan sitä ketjua, että Heppu mahtuu kärryineen ali, mutta kävikin sitten vähän toisin kun oli ajateltu: Hepun kärryt ei ollu suorassa linjassa ketjuun nähden, joten ne kaato mut istumaan kärryihin, Poni jatkaa rauhass kävelyään, enkä saa sitä pysäytettyä koska ohjat katos jonnekkin. Ja tietty koska mä en enää pitäny ketjun toista päätä yhläällä, se tippuu mun hahan päälle, ja kun poni kävelee eteenpäin niin se painava ketju liukuu mun rintakehän ja pään yli, ja mä joudun nojautumaan kärryn selkänojan yli taakseppäin. ei toki sattunut yhtään tai mitään... Kaveri joka kattoi sen hevosen selästä sano, että ainakin näytti siltä, että jos mä oisin taipunu yhtään taakseppäin, niin niskat olis varmaan katkennu :S Sattuu vieläkin selkään ihan saatanasti, ja punaset jälket kaulassa ja selässä.
Mut loppumatka sujukin sit taas ihan hyvin :)
Laitan nyt niitä kuvia mökiltä, kun on päässyt unohtumaan... Voisitte tekin muistutella jos en tee jotain mitä lupaan ;)
Mikä se oli?!

Saanko maistaa sun ruohotupsusta?

Klo 5.00.

Puma ja Heppu. (siis tää on sieltä mun kamuilta)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti